Yasmnnnn Kızlar bebeğim 2 aylık kız bebek. Uyurken çiş yapmıyor uyanınca yapıyor gece hiç yapmamış uyandı yaptı. Sizce sıkıntı mı bu durum normal mi? Sizinde böyle mi? Gündüzde uyurken yapmıyor
Yasmnnnn Eos besleniyor aslında. Siz kaç kere besliyordunuz geceleri. Doktorum uyandırma dedi uyusun dedi o uyanınca 1 kere besliyorum bide sabah uyanıyor. Önceden yapardı. Sanırım artık daha uzun uyudukları için ama gündüzde uyurken yapmıyor yeni başladı bu
Kubumom Benim oğlum 3aylık 2.ayında Aynısını yaşadık doktor terle atıyordur normal dedi şu an geceleri yapıyı çişini bizim bura serinledi çünkü sanırım terlemiyor geceleri
Yasmnnnn Kubumom anladım buralarda serin ama gündüzleride uyurken yapmıyor yeni başladı daha bu durum derin mi uyuyor acaba bilemedim