esilayldrmmm Çektiren var mı ? Çok ağrım var çekecekler ama acı hissetmekten korkuyorum.Çünkü kanal yaptılar ve içerden patlatmaya çalıştılar ve ben herşeyi hissettim.
irva esilayldrmmm O zaman düzgün uyuşturmuyorlar.Bazı insanlarda bir kaç doz sonrası uyuşuyor söyleyin doktorunuza.
Gokturk_27 Annemin de ön dişlerinde vardı normal diş çektirme gibi sonradan biraz ağrısı oldu ama geçti hissediyorsanız uyuşma olmamıştır tam belki doktorunuza hissettiğinizi belirtirseniz ikinci doz uyuştarabilir sıkıntı yaşamazsınız bence.
Gokturk_27 esilayldrmmm çekim sırasında o zaman sıkıntı yaşayabilirsiniz biraz ama sonrasında daha rahat olacağınıza emin olabilirsiniz. Çekim sonrası doktorunuzdan ağrı kesici yazmasını talep edin eğer reçetelendirme yapmazsa bir ila iki gün ağrı yaşayabilirsiniz.