cahilsevmem oğlum 11 talik anne baba dede gel ver bay bay mama diyor ama çoğunu bence bilinçsiz soyluyor zamanla düzelir ama sürekli konuşun kitap okuyun bizim evde sürekli ses var TV sesi falan değil 3 yaşında bı oğlum daha var onarenkleri şekilleri sayıları öğretirken kelime kapıyor inekleri gördüğünde mo diyerek işaret parpagiylada gösteriyor meyve gördüğünde seviniyo oğlumun sürekli anne baba hala dayı dede demesinden kaynaklı oldugunu düşünüyorum emekliyor ama yürümüyor koltuk kenarında canı isterse siriyo ama diğer oğlum yaşına girmeden 10 aylıkken duvardan tutunarak ve desteksiz 5_10 adım atardı onun kelimesi daha fazlaydı urekli konuşun yemek yaparken yaptığınızı kattıklarınızi anlatın evi suluruyoruz siliyoruz al sende sil diyere eline küçük bı bez verebilirsiniz böyle daha çabuk ogreniyorlar sanki ilk cocugumdan tecrübem bunlar