Her gece uyku eğitimi vermeye karar versem de dayanamayacağımdan adım gibi eminim. Çünkü benim bebeğim öyle mızırdanmaz yani katıla katıla ağlar. Kolik bi bebek zaten hep böyle ağladığı için biliyorum. Yapamayanlar varsa neden yapamadıklarını neyin yolunda gitmediği söyleyebilir mi acaba ben de ona göre beni neyin beklediğini bileyim de ya gözümü karartayım ya da aklımdan tamamen çıkarayım 😬