cicekbahcem Adiyokkitabin Ast yüksekliği kan alımı ile alakalı,onda sorun yok,b12 si yüksek ilaç kullandımi? Bir sorun teşkil etmez içiniz rahat olsun
Semamcr Merhaba, ast bebeklerde yüksek olabiliyor. Referans değerler büyüklerin hesaplamalarına göredir. B12 hakkında bilgim yok.