Dün geceden beri böyle. Yutkunurken ağrıyor. Gıcık da var, geniz akıntısı gibi.
Eşim yok hafta sonuna kadar, evde tekim. Emzirdiğim için ilaç da kullanamam. Çok soru gördüm böyle salgın var desem kimseyle de görüşmüyorum. Çocuğu maskeyle emzirmeye başladım korkudan.
Ne iyi gelebilir?