M987 Sütüm az her emzirmeden sonra mama veriyorum 125 içiyor bana ayına göre çok geliyor içtiği mama miktarı sizdede öylemi bi fikir verin kızlar 🫣
irem-Dora M987 kilo alımı nasıl canım, doyduklarini bilmiyorlar bir de biberonla veriyorsan hızlı içtiği için farkına varamiyordur, kusması vs oluyor mu? Kilosuna baktırıp ona göre azaltirsin, her bebek farklı oluyor. Kilosu, kaç saatte bir içtiği de önemli
Elif_buse_55 M987 mama kutularindaki ml olculeri hic anne sutu almayan sadece mama yiyen bebekler icin emzirdikten sonra mama veriyorsan 30 ml ver bende fazla veriyordum eczaciya dedigimde cocugumu catlatcaksin demisti bebeklerin midesi cok kucuk gunluk 125 ml yiyecek girse yeter demisti mamayi hazmetmesi zaten zor. Bir gogsunu 10-15 dk emiyorsa ki arada biraktirip gogsunu sık sut geliyor mu diye kontrol et ben oyle yaptim hep ona gore anlarsin doydugunu. Birde mama sayisi onemli kutudaki yazan sayiyi vermeye calismayin oda emmeyen bebekler icin cevremde benden once bebegi olanlar hep gunde bir iki sefer veriyor fazla vermiyor mama
yazbebesi M987 bende sürekli emziriyorum her emzirme de değil ama günde 3 yada 4 kere mama veriyorum 60.90 değişiyor ölçüleri doktor mama verme diyor ama kesnlkle durduramıyorum vermediğim zamanla ne uyutabiliyorum ne de susturabiliyorum böyle olınca kendimi de suçluyorum bebeğim 45 günlük sağlık ocagı doktoru ayına göre kilosu iyi mama verirsen cocuk ileri zamanda obez olur dedi ne yapacagımı sasırdım bana bir fikir verir misiniz
irem-Dora M987 yine normal canım o zaman, benimki 4 aylık yeni 6 kilo oldu, emmediyse 150 içiyo. Sütün ne kadar bilemedigim için bir şey diyemiycem. Ama aylik kontrollerde olması gerekenin üzerinde kilo artışı varsa mama da verdiğini belirt azalt ya da öyle devam et derler zaten
M987 yazbebesi banada verme dediler ama çocuk içmeden uyumuyor mamayı sütümde çok değil doymadığı belli yani veriyorum bende
yazbebesi M987 benimde aynı sekil bir saat emzirdim çığlık çığlığa sonra 40 ml mama verdim hemen uyudu
Ebruuuuuuu M987 sütünü hiç sağdın mı canım kaç cc geliyor bide biraz fazla sanki bu sefer emmeyi bırakır mama ya alışırsa mama da karnı daha tok oluyor hemen hazmedemiyor ya