İkiz kızlarım için kışlık kıyafetlere bakıyorum. Bilinen markalara baktım. Fiyatları görünce şok oldum. 11 ayliklar. Hep iyi giydirdim. Ama dolapta yeni duruyorlar resmen. Breeze diye bir sayfa çıktı karşıma. Kiyaslarsam çok ucuz. Alışveriş yapan var mı? Kalitesi nasıl?
Yada öneriniz var mı?