Merhaba kızlar 38 haftalık dogum yaptım 3 gün oldu bebegimi küveze aldılar nefes alıp, vermesinde sorun oldugu icin sütümü hic emmedi ben makine ile cekiyorum hastaneye veriyoruz sütümü bu şekilde nasıl cogalta bilirim başına böyle bişi gelenler yardım etsin herkesin duasına talibim😔