Arkadaşlar evim kışları buz gibi oluyor gerçek manada. Özellikle yerler soğuktan bıçak gibi kesiyor.
Bebek çiti almak istiyorum yani halının üzerine birkaç kat serip çitin içinde bebeğin oynamasını oradan çıkmamasını sağlama amaçlı. Bütçem az, uygun fiyatlı ve sağlam, satmayı düşünen var mı?
Çit sayısının fazla olması gerekiyor çünkü bebeğim orada hapsolduğunu düşününce çıkmak isteyecek. Yani 4 metrekare halının üzerini kaplasa yeterli olur