kuzytoo merhaba bebeğim 3 yaşında ve 2 hafta önce normal kontrol gttik ufurum var dediler kardiyoloji yönlendirdiler devlette sıra bekle vb zaman kaybetmemek adına hemen özele gitti prof. Gördü inceledi ve sonuç masum ufurum dedi içimiz rahat etti sadece pilot ve subay olamaz dedi ama geçme şansı varmış normal hayatını asla etkilemez dedi doktorun 40 yaşında cocuklarindada varmış mesela . Ufurum var denilip kardiyoloji inceletin mutlaka EKG çekildi falan içimiz rhata etti ilk kez söylediler mesela bize bunca kez kalbini dinlemelerini rağmen