mybabelanel illa ki bir sebebi vardır ama her zaman çok hasta olduğu için olmayabilir, yani bazen gerçekten ilaçlı tedavi gerekecek bir sebepten bazen de daha basit bir sebepten olabilir. Genel durumu iştahı falan iyiyse sıkıntı etmeyin. Probiyotik verin, bol bol su verin. Ek gıdaya geçmediniz sanırım anne sütü varsa bol bol emzirin.