Mervefe07 çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun her hastanenin işleyişi farklı galiba bana bardak kesinlikle koyma dedi 1 tane krem verdi günde 3 defa sür dedi bezini bağla gezsin dolaşsın dedi ağrısı olduğunda calpol ver dedi bugün 3.gün çok şükür yerinde durmuyor ödemleri var hala azıcık hatta bugün dışarı bile çıktık