6.30 da uyandık ev bi soguktu hemen yelek giydirdim altına kalın eşofman altı. Çorap giydiriyorum ince geliyor sanki
Dün dışarı çıktık eşofman ve sweat giydirdim ama serindi üstüne penye hırka giydirdik
Ne bileyım nasıl giydireceğimi şaşırdım
Sizde durumlar ne?