Arkadaşlar uzun zamandır bir işe sahip değilim. Şu an elime çok güzel bir fırsat geçti ancak 1 yaşına yeni girmiş bir bebeğim varbe bana çok bağlı onu nasıl bırakırım hiç bilmiyorum kimseninde benim gibi bakabileceğini düşünmüyorum bu kendi annem bile olsa. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum bu onda travma oluşturur mu sizce sonuçta neredeyse 12 saat bensiz ve babasiz kalacak. İlk değilim tabiki biliyorum ama her anne için evladı özeldir bu durumdan onun kötü etkilenmesin den korkuyorum. Şu ana kadar onu en çok 4 saat bensiz birakmismdir. Üstelik emziriyorum ve gündüz uykularında meme emmeden uyumuyor bununla nasıl başa çıkabilirim önerileriniz varsa paylaşırsanız sevinirim 🙏