Merhaba bebeğim zor üst örttüren bir bebek. Artık geceleri serin oluyor. Bu gece beslerken yanakları buz gibiydi. Dereceyle ölçtüm 34 dereceydi vücut ısısı. Üşümüş kuzum 🥺 Uyku tulumu almak istiuorum. Bir bu mevsimde giydirmek için birde kar kış zamanı için 2 ayrı tulum alacağım. Elyaf mı olmalı sıcak tutması için. Ve tog vs olayları nasıl oluyor. İstanbulda yaşıyoruz buarada.