Hayırlı sabahlar herkese artık gerçekten iyi olamayacağımı düşünüyorum.Zor bi doğum geçirdim.Doğumdan sonra 4 gün hastanede kaldım kan takıldı falan.4 gün boyunca sabah akşam alttan muayene edildiğim için 40 kontrolüne bile korkumdan gidemedim daha sonra farklı bi şehire annemim yanına geldim bebeğim 3,5 aylıkken cesaretimi toplayıp doktora gittim.Doktor herşeyin toparlandığını falat dikiş yerlerimde iyileşirken vücudumun reaksiyon gösterip et parçacıkları şeklinde kıvrımlı yapılar oluşturduğunu alınması gerektiğini söyledi.Bi cesaret gidip onları yaktırdım doktor patolojiye gönderdi neyseki sonuç iyi geldi bu işlemi yaptırdığım yer özel bi klinikti.Aradan 1 hafta 10 gün geçtikten sonra şimdi sarımsı ve yeşile dönük akıntım oluyor.Artık hep bişi çıkıyor hem maddi olarak hem manevi olarak çok yoruldum doğumumdan sonra bi toparlanamıyorum nasıl iyi olucam bilmiyorum tekrar doktora gitmek istemiyorum kendimi çaresiz kalmış hissediyorum 😞