Geceye kadar aşırı yorgun düşüyorum. Normalde saatte bir emziriyorum ama gece 1-4 arası uyanamiyorum halbuki 10 tane de alarm kuruyorum hiç birini duymamışım. Bebeğimin acliktan ağlamasına uyanıyorum :(( 2 aylık. 3 saat açlıktan bir şey olur mu? Siz geceleri kaç saatte bir enziriyorsunuz