Zeynepshn Bebeğim 3 aylık kayınvalidem sürekli zayıf diyor bebeğim 5400kg 3150 doğmuştu sizce de zayıf mı
Htc19 Zeynepshn bnmki yoğun bakımda kaldı 2000 kg ya kadar düşmüştü şuan 4900.. Sizinki maşallah çok ii
Esoca38 Zeynepshn her ay 1 kilodan fazla almış gayet iyi maşallah zayıf falanda değil. Hayır olsada ne olacak ne bu şişman çocuk merakı bu kaynanalarda anlamıyorum ki 🤦
YaseminUgus Zeynepshn Benim bebeğim 3ay 12 günlük 2685 doğdu sonra sarılık sebebi ile 2400 e düştü kilo alımı yavaştı baya ama şuan çok şükür 5.500 kg sınırda dediler.. her bebeğin kilo alımı vs farklıdır.. sağlıklı ise bence hiç takılmayın kiloya
Dilruba_1 YaseminUgus 5.500 kg sınırda dediler Aslında iyi kilosu neden sınırda dediler kaç olmalıymış peki ?
Mervebbr Benimde 3 ay 9 günlük 6100 kilosu dogumuda 2900 şişman olması veya zayif olmasi cidden önemli degil canı içinde olsun saglık olsunda kilo her zamn alinir önemli olan saglik
YaseminUgus Dilruba_1 pediatri doktoru doğum kilosu düşük olduğu için birde 37. Haftada doğdu kendi ayındaki bebekler ile kıyaslama yapıyorlar öyle söylemişlerdi. Boy ve kilo sınırda demekki her ay bu şekilde kilo alacak boyu uzayacak demişti
Sema_arya_linda17 Zeynepshn benim kızım 2 ay 8 günlük 5470 gram 3 kilo 50 gram doğdu bu arada doktorunuz birşey demedi mi kilosuyla ilgili ?
Sema_arya_linda17 Zeynepshn sadece anne sütü alıyoruz doktorumuz ek mama verme dedi zaten bebeğime kabul etmiyor mamayı biberonu ama doktorunuzla görüşün bu durumu kilosuna göre o size yönlendirme yapacaktır mutlaka kayınvalideniz değilde doktorun söylediği daha önemli