Eliiif1 şahsen ben de bebeğime özel bebek ürünü almadım hiç. Zaten en başta meyve sebze yedi. İlerleyen süreçte biz ne yiyorsak onun salçasız tuzsuz halini yedi. Biraz alışınca da biz ne yiyorsak onu yedi. Böyle yazmamdan yeme içme konusunu salmış biri olarak görmeyin, oğlum alerjik bir bebek hep tadımla gittik, yasaklara çok dikkat ettik ki hala bir seylere alerjisi çıkıyor.
Ya daha çok küçükmüş 🥰 alacaksanız bile şimdiden almayın bozulur 💔