Zelalyng Kızlar 25 gün önce sezeryan oldum ilk hafta aşırı derecede belim ağrıyordu şimdi geçti . Şuan da boynum felaket ağrıyo tutulmuş gibi bi iş yapamıyorum anesteziden dolayımı ve ne zaman geçer acaba dayanılacak gibi değil
Berilsmom13 Zelalyng dinlenmen lazım canım başka çaresi yok benimde belimden ziyade boynum ağrımıştı spinalden sonra oluyormuş genelde öyle duymuştum
Esoca38 Zelalyng çok geçmiş olsun bolca dinlenmeye çalışın ayakta olduğunuz sürede de yürüyüş öneririm 🙏
Berilsmom13 Zelalyng valla canım benim tam rahatlamam 40 ımdan sonra oldu 35-40. Günde hiç ağrım filan kalmadı nescafe içiyodum günde bi kere
Bebesiannesi Zelalyng ben doğum yapalı 3 ay oldu ama belimden kendimi doğrulatmıyorum inanılmaz ağrım var kitlenip kalıyorum 😔 doktora gideceğim
Zelalyng Bebesiannesi çok geçmiş olsun benimde hamilelikte bel kayması oluşmuş anestezi doktoru doğumda iğneyi vururken söylemişti
Didarr Zelalyng kahve be ağrı kesici ve dinlenme ben de çok çekmiştim ama geçiyor yeter ki siz rahat ve sabırlı olun
Nezonezo Zelalyng canım benım uc ayım ne belımın agrısı gectı nede yara agrım gectı ıns senınkı hızlı gecer