İnatçı olmuyor ve çocuk normal halinde seyredebiliyor.kizimin 38.5 a kadar çıktı köpek dişlerinde yıkanınca ya da ilaçla düşüyordu 2- 3 saat sonra tekrar çıkıyordu geçtiğimiz ağustos ayı böyle ateş içinde gecti.4 gün ateşlendi 3 gün normaldi 3 gün ateşlendi 1 hafta normaldi.derken 1 ayda 4 köpek dişi çıkardı.ama siz yinede bir doktora görünün dış deyip göz ardı etmek olmaz