Arkadaşlar tecrübem hiç yok. 3 aylık oğlum var. Tüm gün baya huzursuzdu. Ateşine bakıyorum 36.5 37 arasında değişiyor. Bana başı sıcak geliyor ama koltuk altından ölçünce bu sonucu veriyor. Burnunda birşey yok genelde her gün tıkanır ve serum ile açarım burnunu ama yine de zor nefes alıyor burnu tıkalı gibi soluyor. Normalde geceleri acıkınca uyanır mama veririm direk uyur. Şimdi uykuya da geçmedi geçse de inliyor yavrum resmen ara ara. Gündüz hastaneye götürmelimiyim napsam bilemedim.