Merhaba kizlar daha önce kayıtlı değildim. Size danışmak istediğim bir konu var yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏
Kredi kartı borcumuz vardı takibe girdi. Cuma gününe kadar yatırmamiz gerek. Şimdi avukatlık masrafları dahil borç 1500 TL. Kartın tüm borcu 890 TL kalan tutar avukatlık masrafı. Ben bu borcu yatirdigimda avukatlık ücreti kesilip kartta 890 TL olarak mı kalacak yoksa 1500 TL kartta bulunan bakiye mi olucak ya da hepsi mi kesilecek. Çünkü kartın borcunu yatırıp farklı bir borcuda ordan yatirmak istiyorum. Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 🙏