Merhaba, bebeğim 6 günlük hastanede ilk gün 3 kez kakasını yaptı ertesi günde eve gectigimizde yaptı 2 kez. Yaklaşık 4 gün olacak bebeğim yalnızca çişini yapiyor, henüz kaka yapmadı bu normal mi? İlk 2 gün bebeğim beni emmedi mama yedirdim mamadan sonra 1 kez kakasını yaptı ama beni tam anlamıyla emmeye basladigindan bu yana henüz kakasını yapmadı bu normal mi yoksa sıkıntılı bir durummu bunu yaşayan oldu mu hiç 😔