Diyelim kuradan ismimiz cıkti herhangi bir maas bordrosu istiyormu daha once cıkanlar varsa yazabılırmı esım kendı isini yapiyor ssk li gozukmuyor yanı resmi bir maas bordrosuda yok toki cıkmıs olsa sozlesme yaparken maas bordrosu istiyorlarmı lütfen bılgı verın bızım icin onemlı🙏