NhrErv korkma hiç gerek yok canım görümcemin kızı gerçi şuan 3 yaşında . Bebekligin de doktoru diyet yaptır annesi çok kilolu obez olacak demişligi vardı. Kucağımıza alırken yoruluyoduk inanmazsin. 9 ayda sonra yavaş yavaş kilo alımı normale döndü şuan 3 yaşında bi çıtır çocuk oldu ki anlatamam. Kendi oglumdan da örnek vermek gerekirse 6 aya kadar ideal kiloda geldik şuan 8 biticek geçen doktora gittik kilo alımı hala aynı hemen hemen çok zayıf mı diye sorduğum da doktoru bu dönemler de kilo alımı duruyor korkacak bişey yok demişti. Sende hiç takma kafana sağlığı yerinde olsun miniklerimiz yeter.