Gece uykusunda sürekli ıkınan ikizlerim var 2ay3günlükler emzirme+mama devam ediyoruz doktor mama hazımsızlık yapar günde 1-2 kere zeytinyağ mamasına koyabilirsin biraz daha rahatlatır demişti 2 gündür yapıyorum ama yok öyle ıkınıyorlarki insan uyuyamıyor bişey mi oldu diye. Ikınma olmasa o kadar iyi olacakki zaten rahat 4-5 saat uyuyorlar geceleri. Bu ne zaman geçecek lütfen akıl verin..