gokce24 hiç kullanmadım kullanmayı da önermiyorum eskiden evet bizde büyüdük böyle ama eskiden herşey farklıydı beslenmemiz vs doktorlar bel kemiğine zararı hakkında ve yürümeyi geciktirdiğne dair birsürü açıklama makale yazmış . Bebek doğası gereği ortalama o aylarda yürüyor zaten . Yürüteçle parmak üstünde yürüdüğü için kasları cok calışıp güçlenmiyor ben tavsiye etmiyorum şahsen