Dilekymz Faydası yok 😅 Denendi onaylandı dedim ya denemediğim şey kalmadı..40 damla bile yaramadı. İlk başlarda çok güzel yaradı aslında ama zamanla bitti etkisi fayda etmedi. Ve şuan çok çok küçük bız 8 9 aylıktı kullandık ilk. Şuan yine aldık öylece kaldı elimde 2 paket yaramadı boşuna ilaç veriyordum kullanmayı bıraktım. Kuzenim eczacı o bile şaşırdı nasıl uyumaz damlayla diye. Bazı bebeklere yaramıyor