edinamoreno minik_kusul kız gibi geldi bana da öğrenince yaz merak ettim sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸🌸
Familyboy minik_kusul kız bence kese fasulye şeklinde çünkü böyleyse kız olurmuş doktorumdan öğrenmiştim bunu
gocebebirbayan Yesillimon ramsi mi ramzi mi bir teori varmıştı. Keseye sağ mı sol mu yerleşmiş diye. Bana biri öyle söylemişti ben bilmiyorum tabi nasıl oluyor 🤷🏻♀️🙈
gocebebirbayan Yesillimon benim ki 35 haftalık erkek zaten canım. İnşallah post sahibinin gönlünden ne geçiyorsa o olsun 🌸😊
minik_kusul gocebebirbayan Saglikli olsun en onemlisi ama 1 oglum var buda kiz olsun diye icimden gecirmiyo degilim Ama nasip 🤲🏻