Kose21 Kızlar bebeğim 11 ay 1haftalik hiç bir şeyi yoktu uyuyordu birden ateşi çıkmış. Ilık duş,calpol verdim düştü ateşi hareketinde ve bir sıkıntı yok oyun vs oynadık şimdi uyuttum hafif az ateşi var ama bir kaç kere uykuda sıçradı 🤔 acaba neden olur?
Eyllebr Kose21 ay onu yaşadım geçenlerde çok korktum titriyor du da atesı ölçüyorum 37.5 faln cıkıyor meğer atesı yukselıyormus üşüyormuş sanırım ates çok zor ınsan çok korkuyor
Hilosssazra Kose21 geçen kış ateşliyken sıçrama bizde de olmuştu çok zordu ya sıçramaktan uyuyamamıştı. Ateş düşmeye başlayınca geçiyor yani bizim öyle olmuştu.