Bebeğim tam 4 aylık oldu. İki gündür 8 saat aç kalıyor da süt içmiyor mama içmiyor. Çişli bez sayısı da azaldı bu yüzden. Biberon ağzına deyince başlıyor ağlamaya. 4 aylık bebek 8 saati 30 cc sütle geçirir mi? O sütü de bir buçuk saatte ancak içiriyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu atak yüzünden mi böyle? Yarın doktora gideceğim ama uyuyamıyorum aklıma takılıyor.