Haziran 15 de gece gündüz tuvalet eğitimiz bitti bziim oğlum şunda 33 aylık
Bir ay kadar çok güzeldu geçe flaan hiç kaçırmadı ama sonra bir derken iki üç güne yine ıslatma sorunu devam etmeye başladı 4 gün iyise 5. Gün altına kaçıyor üç gün iyise 4 gün arka arkaya da değil gece su süt gibi sıvı vermiyorum ve Uyku öncesi ve uyku içinde de tuvalete götürüyorum ama dün gece yine oldu bugün gece bez bağladım artık. Neyden olur sağlık sorunu mu ne yapmam lazım yoksa normal mi