Basvurdum,para yatirmadim.inanmiyorum hicbirseylerine.yilda iki zam vs muhabbeti vazgeçirtti.zaten İstanbuldayiz ne olacagimiz belli degil,kira ver onu öde derken cikmaza gireriz diye düşündük.bilmiyorum ne olacagiz böyle.Allah gercekten yardimcimiz olsun.