Arkadaşlar benim ilk bebeğim burda ek gıda ile ilgli postalar okuyorum fakat bizim Dr 6 aydan önce verme dedi gerek yok burda 4 te bile veren var neyse şimdi ben 6 da başlıcm ama hem sütümü verip hem nasıl yemek vericem yani nasıl bir düzen olucak bana kısaca yanıtlarmısınız güzel annelerim🤗🌼