KATRE_ 38 i görünce ılık bir duş aldırın üstünü inceltin soğuk su fln iyi değil koltuk altlarına fln koymayın demişti doktorumuz ani düşürüp hızlı bir şekilde yükseltebiliyormuş . Benim oğlum çok saçlı doktoru saçlarını ıslat demişti ve ateşli olduğunda üzeri çıplak olsa bile ayaklarına çorap giydir demişti ben antibiyotik kullanmadım üşütmüştü benim oğlum sizin durumunuz nedir bilemiyorum ıhlamur verdim günde 2 kez sadece çiçeklerinden 10 cc kadar demleyip . Sürekli takip edersiniz 38.5 ve üzeri tehlikeli olabiliyor birde çocuğunuzu gözlemleyin halsizlik uykuy meyil veya davranışlarında değişiklik okursa doktora götürün çok zor oluyor ben çok zorlanmıştım hiç uyumadım sürekli takipte kaldım geçmiş olsun sizede