1 senedır gitmediğimiz dolaşmadığımız hastane kalmadı eve doktormu çağırmadık hastaneye mı yatırmadık aıle doktorununamı götürmedik dün bile okul arayıp kızınız iyi değıl karnı ağrıyor gelip alın diye eşim direk hastaneye götürdü ama almadılar tek doktor olduğu için evet sonunda aile doktoru tahlıl yapmak için tekrar bizi laboratuvara gönderdi ve sonuç pozitif yanı midesi bakteri tutmuş hemde öyle böyle değil🤦♀️🤦♀️1 senedır kızım bu ağrıları çekıyor hep ağladı sızladı kendını yerlere attı birisi gaz dedi diğer apandisit dedi bazen anlamıyorum bu doktorları bu kadar zor olmamalıydı nasıl oldu bu zamana kadar bulamadılar şükür kötü bişey değil ama kızımın o ağrıları o ağlayışları bağırmaları geçmıyor aklımdan bazen kızıyordum yeter bişeyın yok senınkısı psikolojik diyordum ağlayıp gidiyordu odasına şimdi düşünüyorum da gerçekten bir yerleri ağrımasa neden bu kadar uzun zamandır ağrım vardı desin ki çünkü bende psikolojik olarak iyi değildim😢😢😢