Zamanında kafayı bunlarla yemiş bir anne olarak tek diyeceğim kendinize bunu yapmayın.Her çocuk heyecanlanınca farklı tepkiler verir kimi kolunu çırpar kimi farklı bir hareket yapar.Eğer göz teması var ise parmakla gösterme var ise (18 aya kadar parmakla göstermesi gerekir ) siz yokken yokluğunuzu hissediyorsa kendi halinde değilse otizm olma ihtimali çok düşük .Çocuklar minik şeylere dikkat ederler bu aylarda 13 ay daha küçük .Benim oğlum her şeyi çevirirdi küçük şeylere dikkat ederdi burada okuya okuya kafayı yemiştim.Maşallah çok Zeki akıllı bir çocuk 3,5 yaşında konuşmamız da geç oldu şimdi çenesi açıldı durmuyor.