Merhaba kızlar ben 2 çocuklu anneyim.Anlayacağınız üzere yoğun bi ev işi çocuklar temizlik derken aslında akşamları pert oluyoruz malum.Ama kendimi bildim bileli hep çalışan biriydim ve ara ara şikayet etsemde bana çok iyi geliyordu.Evlendikten sonra bir müddet çalışıp hamile olunca ayrıldım. Ama bu yoğun işin arasında bile aklım hep çalışmakta yani sanki ben ev hanımı olamıyormuşum gibi geliyor üretemiyor ve bi işe yaramıyormuşum hissi sizde de oluyor mu bilmiyorum ama evden çalışmak istiyorum açıkçası.Günün yoğunluğu da kahve molası verdiğim zamanlarda çalışmak ve gelişmek istiyorum.bu çeşitli marka ürünlerini satmak değil dediğim daha yaratıcı ve üretici bişeyler arıyorum ama bulamıyorum Aranızda bana güzel tavsiye ve ilham olacak anneler var mı vallahi çok dua ederim kendimi bulmak istiyorum kayboldum ev hanımlığında temizlik takıntım bile oluştu🙄umuyorum bana ilham olacak anneler var 🙏🏻