Cly01 Kızlar ateşi 38.4e kadar yükseldi şuan duş flan aldırdım 36.7lerde ama hızlı nefes alıp veriyor neden acaba bilen var mı
EsraElisa Cly01 bilmiyorum ama ateşi çok yüksek Bi acile götürsen bebek kaç aylık havale ihtimali olablir birde direkli su düşürüyor koltukla altına anlında ve ayaklarına uygula ama bence en iyisi götür
Sakaryalianne Cly01 bizde 6 bucuk aylığız 37 ye yakın atesi çok hızlı nefes alıyor öksürücek de öksürmüyo gibi aşrı kafama taktım yarın doktora gidicem. Aşı olacaktık bide yarın.. Bu post tevafuk oldu inşallah geçer hemen
ecosummm Bebeklerde ateş olduğu zaman hızlı nefes alışverişi olur gerçi büz büyüklerde bile böyledir kaç aylık geçmiş olsun
EsraElisa Cly01 olablir havalar bazen sıcak bazen serin dikkat etmek lazım parol varsa yada calpol verin Dr la iletişimde kalın
ecosummm Cly01 çabuk düşüyorsa yıkamayla enfeksiyon falan değil de diş veya üşütmedir canım çok geçmiş olsun yarına birşeyi kalmaz inşallah