4 ay 26 günlük bebeğim her zaman gündüzleri beşikte uyurdu gece uykusuna geçerken yatağıma alır beraber uyurduk her uyandığın da emzriri uyurdu tekrar, eşim askeri personel izne geldi ve gece uykusunu da beşikte uyumaya başladı bebeğim şimdi yanıma alıyorum ama anlıyor çığlık çığlığa uyanıyor beşiği istiyor sallanmayı ve beni emmiyor … Ne kadar uğraşsam da yok emmiyor 3 gündür sinir krizleri geçiriyorum ağlamamak İçin kendimi zor tutuyorum bu duruma :/ Nasıl yapacağım kızlar beşiği bıraktırmak istiyorum , ağladığın da emzik versem yine mene reddi yaşıyorum bu döngüden çıkamıyorum.