Benimde bebeğim 10 aylık. Benimkide zaman zaman oluyor. Tecrübeme göre gaz sancısından kaynaklanıyor veya gün içinde yediği bir besin gece etki ediyor olabilir yada kakasını yapmak isteyip yapamıyor olabilir. Genelde benim bebeğimde bu sebepten oluyor kucagıma alıp dik tutuyorum yüzü bana dönük omuzuma başını koyup, bacaklarını saga sola ayırıp poposuna pıt pıt vuruyorum gazı çıkıyor ayakta yapıyorum bunu . Rahatlıyor