Bugun gün boyu sinir krizleri yaşadım annemlerde kalıyorum 1 aylığına kızım kendi evimizde de aynıydı ama burda iyice abarttı sürekli dışarıyı istiyor götürüyorum getiriyorum birazdan yine aynı hava da sıcak en son bağırdım sinirlenince bazende üstünü çekiştiriyorum dayanamıyorum zaten hep tek büyüttüm doğdu doğalı zordu hala aynı etrafıma bakıyorum milletin çocuğu evim önünde oturuyor annesinin yanında benimki bi yerde sabit duramıyor aşağı indiriyorum sokaklarda gezip duralım market bakkal yapalım alalım ama kenara atalım boşuna gitsin diyor bide 3,5 aylık hamileyim hormonlardan mj nedir hiç tahammülüm kalmadı eşim de anlamıyor beni içimi döksem şükret sağlıklı diye bilmem ne diyerek bana kızıyor yapan ikimiz ama hep zorluğunu çeken ben 😪😪😪