ErvaLina tahlil yapılmadı , ben rutin kontrol için götürdüm kilosu az geldi, mamaya başladık 2 hafta sonra tekrar göründük istenilen kiloya ulaşmamıştı tabi bu sürede bebeğim kusuyordu her beslenmeden sonra onu söyledim, muayene etti dün reflü olduğunu söyledi, ve o dediğim ar anti reflü mama önerdi, hangi marka kullanıyorsanız o markanınkini alabilirsin dedi. Bu gün o mamaya başladık işte bizde haftaya tekrar görünücez hala güzel kilo almadıysa kan ve idrar tahlili yapıcam dedi. Kustuğu için bizim kilo alımımız yok şuan. (İnş mama iyi gelir) süt sağımı da, bi 3 saate falan doluyormuş meme. Eğer ki şu an mama veriyorsan bi emzirmeden sonra diğer beslenme saatinde sadece mama ver bi bekle bakalım sütün yenilensin. Ona göre sağ. Azsa kendini belli eder zaten biberonun dibinde kalıyor sadece süt. Sen ama yine de dinle beni bişey kaybetmezsin o promaltlardan al. Yine de tabi sen bilirsin :)