cahilsevmem talula göz teması var gözüme bakar Güler parkta çocuklara da bakar Güler. İsmine de dalgın değilse bakıyor genelde
cahilsevmem Rika heyecanlarında kollarını ellerini çırpar mıydı??? Oyuncaklarını atıp heyecanlanır mıydı ?
cahilsevmem agns gitmek istediği yeri işaret parmağıyla gösteriyor yapmak istediği şeyi de gösteriyor yani o tarafa doğru yöneliyor. Ama kitap okurken göstermez mesela işaret parmağıyla ama hayvanı bulalım dediğimde sayfayı çevirir
agns cahilsevmem tatlım inan bu saydıklarını çoğu çocuk yapıyor oyuncaklarını atıyor evet çünkü çıkardığı sesi seviyor kollarını çırpma olayı da seninde dediğin gibi heyecanlanıyor yavrucak göz teması varsa adına bakıyor ve işaret ediyorsa bitti kızım 13 aylık hayvanları henüz bilmiyor 🤭 yavaş yavaş öğrenicekler hiç merak etme bol bol konuş gözlerine bakarak
cahilsevmem cemreninnannesii bana gelir beni ister elimden tutup götürür her yere gezdir beni der gibi…. Parkta çocuklar koştukça onları izler Güler heyecanlanır kollarını çırpar. Ama evde kapı açar kapar klozet kapağını indirir kaldırır. Biraz tekrarlıyor bunları ondan korktum. Oyun oynarken kendş bildiğini yapar beni dinlemez anlamıyor gibi… kitap okurken hayvanı bulalım dediğimde sayfa çevirir
cemreninnannesii cahilsevmem valla burada her şeyi okuya okuya çocukları sık boğaz ediyoruz ama size tavsiyem gözlerine bakarak konuşun sürekli ismini söyleyin ben kızıma günde 1500 kere cemre bunu yapıyorum cemre dışarı çıkıyoruz cemre yemek yiyelim gibi gibi diyorum hep
Marianne cahilsevmem bana 50-60 civarında olması gerektiğini söyledi. kızımın da 28 civarlarda. bizim konuşma gecikmesi var. yarın uzman arkadaşımla görüşeceğim. sizin yazdıklarınızı da anlatırım.
Birdunyabircennetannesi cahilsevmem Lütfen hemen otizm diye düşünmeyin. Oğlumun çok takıntıları vardır dediğiniz gibi kapı açıp kapamayi sever kapakları da. Ama çoğu çocuklar bunu yapar ve o yüzdende dolap kilitlerini icat etmişler ya 🤷 Gülümseme göz teması işaret var demişsiniz en önemli şeyleri zaten yapıyor 🤷
cahilsevmem Birdunyabircennetannesi evet kahkaha atar Gülümser çocuklara dokunur falan. Ama çeşitleri varmış deyince korktum. Demir eksikliği olurmuş otizm de oğlumun Demir’i 27 çıktı hafif düşük önemli değil dedi doktor. 30 alt sınırmış. Bilmiyorum çok korktum
Birdunyabircennetannesi cahilsevmem Daha ne olsun bacım yapma boş kuruntalarini bırak. Maşallah her şeyi yapıyormuş. Şeytanın vesveselerine kulak verme
Birdunyabircennetannesi cahilsevmem Hafif düşükmüş yani tek demirin düşmesi hemen otizm olduğu söylenemez kansızlık olabilir. 15 aylık oğlum dediklerinizin çoğunu yapıyor ve bunlar çok normal. Kapı açık olduğu an kapatır sonra açar sonra tekrar kapatır. Kapı eşiklerine merdivenlere takıntısı var çıkar iner çıkar iner mesela. Kıyafet koltukta yatakta görsün hemen aşağı atar. Çekmeleri aç kapat yapar ki dediğim gibi her çocuk yapar o yüzden dolap kilidi yapmışlar çocuklar için. Bir şeyleri yere atmaya bayılır sonra tekrar ister benden atar yine heyecanlanıp ister. Her dediğiniz normal boş kuruntu canım bunlar yapma çocuğu bırak kendi haline. Bunlar şeytanın vesveseleri hep
Oykmmkrkn Sıkıntı yapmayın lütfen, o aylarda tam öğrenme zamanı. Benim oğlum da 22 aylık oldu hala o dediğiniz şeyleri yapıyor, her çocuk farklı kuruntu yapmayınız
Birdunyabircennetannesi cahilsevmem Dediğim gibi boşa kuruntu yapıyorsunuz kendinize gelin lütfen ve çocuğunuza hemen otizm tanısı koymaya çalışmayın size burda takıntılarının hepsini saysam yok artık dersiniz ama hiçbir zaman acaba otizm mi diye düşünmedim. Bütün bebekler dediğiniz şeyleri yapıyor
Oykmmkrkn cahilsevmem Onu yapmıyor ama sen olumlu düşünmen lazım. Mutlu oluyor çırpıyordur ne var bunda.
misssangreall talula ne mutlu size. :) peki ya otizm ise ? Annenin bilinçli olmasından kaynaklı erken farkedip hemen eğitime başlasa 24 aylıkken yaşıtlarını yakalasa ve kurtulsa daha iyi olmaz mı ? Yada sizin gbi kuruntu yapıyorsun ya cok takıntılısın diyen annelere aldanıp umursamasa 2 yaşına geldiğinde belirtiler artsa ve gün geçtikçe eğitime karşı verimi azalsa 3 yaşından sonra şansı iyice azalsa daha mu iyi ?
talula misssangreall Ya değilse en güzel zamanlarını çocuğuyla keyifle geçirmek yerine zihnini bununla meşgul edip kendini üzüyorsa ? Artık bazı insanlarda bu durum takıntı haline geldi. Diğer yorumumda özellikle sordum en belirgin özellikleri taşıyor mu diye göz teması vs. yokmuş yani evham yapmaya gerek var mı her çocuk yapıyor bunları zaten.