kitapkurdubebeninanasi AysenRefai oğlum 58 günlükken yaptirdik o kadar rahattim ki inanilmaz cabuk iyilesti masallah hiç anlamadik sünnet olduğunu o yüzden ne kadar erken o kadar iyi
Sevilaylaylayyy AysenRefai 10 aylıkken yaptırdım o kadar gareketlendiki tutamadım çok yoruldum sıkıldım bunaldım sonrasında bebeğimde hareketlerini kısıtlağım için sıkıldı bunaldı huysuzlandı o yüzden hareketlenmeden yaptırmak en iyisi
Uraz_Hande Bacım ben çok pişmanım geçe biraktigim için ne kadar erken o kada iyi ne zorlanir ne sen şimdi oğlum 15aylik gözüm korkuyo valla ama tabi en iyisini doğru zamanı gene sen bilirsin
Sedaates16 Uraz_Hande geç kalmış sayılmazsınız korkutmayin kendinizi sadece bir an önce yaptırın kesinlikle benim oğlum o aylarda pipisinden ameliyat oldu doktor o ayı uygun görmüştü operasyon için benimde çok gözüm korktu yürüyor nasıl olacak diye ama çok şükür amelîyat bitti eve geldik sanki hıc birşey olmamış gibi koşup top oynadı ben o kadar korkup stres yaptigimla kaldım 😊
Ayazinannesiiiiii Çocuk bir aylık olunca direkt yaptıranlar var. Valla ben de bir yaşına gelmeden önce yaptırmayı düşünüyorum ondan önce doktorumuza danışacağız tabii. Şu an 4,5 aylık
ozlem2622 Sevilaylaylayyy ayy size böyle deyince gözüm korktu bziimikide 11 aylık çok yaramaz 5 Ekim’de sünnet olucak.Kac günde iylesiyor acaba çok mu zorlandinız
Sevilaylaylayyy ozlem2622 1 hafta içinde hızlıca iyileşti ama bizimki doktordan çok korktu krem sürmem gerekiyodu günde 5 kere çok zorlandım sürerken o kadar ağladı ki bişey yapıcam sandı ama sadece 1 hafta zorlandım sadece oğlumla ilgilendim akşam için yemek yaptım başka hiç bişey yapmadım sonrasında rahatladı zaten
Birdunyabircennetannesi AysenRefai Hemen şuan. Hareketlenmeye başlamadan acil yaptır derim sana tecrübemden tavsiyem. Oğlum 10 aylıkken yaptırdık tutunup kalkmak emeklemek istedi ve canı acıdı hareketsiz kalması gerekiyordu kalmadı dikişleri acıdı kanadı. Sana tavsiyem hemen yaptır en rahatı şuan yaptırman. Küçük diye korkma küçük olması her yönden iyi doktorlar da küçükken yaptırın diyor. İnan bana 1 haftada eski haline tamamen dönüyor. İlk gün zorluyor diğer günler azala azala düzeliyor sonra
M_anne Biz geçen hafta oğlum 2 ay 8 günlükken yaptırdık İlk 1 - 2 gün idrarını yaparken bazen ağladı o kadar Şimdi geçti gitti bile İyice iyileşmeye başladı Kesinlikle bebekler dönmeden iyice hareketlenmeden tavsiye ederim 🌸
Edsarr AysenRefai hemen ilk fırsatta yaptırın. İki hafta önce sünnet ettirdik oğlumu 3 bucuk aylık eller kollar oynamaya basladı mesela sonrasında daha zor olurdu bizim anne sütü sarılığı vardı yoksa daha erken yaptırırdım ne kadar erken o kadar iyi. İlk 3 gün ara ara mızmızlandı sonra normal ayarlarına döndü bebişim 😃
Lavantakokusuuu AysenRefai dönmeye başlamadan yaptırın kesin. Biz 6.ayda yaptırdık dönüyordu nöbet tuttuk iyileşene kadar
iamseda AysenRefai hemen yaptırın beklemeyin bizim sarılığımız 3 ay sürdü 5 aylıkken yaptırdık iyi ki öyle yapmışız emekleyince ayaklanınca gerçekten daha zor. İlk 3 gün çisini yaparken acısı oluyor.:( Çabuk iyileşiyor ama.
busrasilra14 AysenRefai ben 11 aylik yaptirdim dunyanin en zor duygusunu yasadik. Simdiki aklim olsa 40 i ciktigi gibi yaptirirdim. Bence kesinlikle bu zamanlar yaptirin