Post açtım biraz önce dönüş olmadı 4 aylık iştahsızlıkla alakalı. Biraz önce fark ettim ama oğlumun azı dişleri sol taraf iki tane üstte sap tarafta yine aynı şekilde diş etleri sarı. Beyaz olsa diş dicem de sarı olur mu diş eti bilen var mı. Ondam yemiyor sanırım. Araştırdım sarı olmasıyla alakalı birşey bulamadım. Hoş diş bile olsa azı dişleri şuan çok çok erken değil mi.