Henüz 24 günlük bir bebeğim var bu son 1 haftadır sürekli ağlıyor zor uyutuyorum karnını doyurmama rağmen emmek istiyor uyandığında en az 2 3 saat uyanık kalıp ağlıyor sakinleştirmek için sürekli kucağa alıyorum gazını çıkarıyor kakasını da yapıyor sizce ne yapabilirim