Csknaz Şöyle; parcalar makinaya atiliyor. Ama buyuk oldugu icin makinada bayagi bi yer kapliyor. Her kullanimdan sonra yikansa iyi olur ama bu pek mumkun olmuyor. Tel ile ovunca kaplamasi ciziliyor. Yag coz sıkıp bekletince nokta nokta iz birakiyor. Sanirim kaplamasina zarar veriyor kimyasal. Ust rezistanstı acik orayi temizlemek de bayagi bi zor. 🙈 Temizligi disinda sorun yok bence. Çok güzel kullanisli bi urun. Bir de tezgahta sabit yeri olmali. Dolaba indir bindir yapilamaz bence. Çıkarmaya üşenir kullanmazsin. :))